girl 2

Про покоління мілленіалів пишуть доволі багато, а часто – дуже суперечливі речі. Та є дещо, що пишуть про них усі – їх називають вбивцями речей, які були популярні у попередніх поколінь. Mashable зібрало 70 найгучніших заголовків про те, що знищили мілленіали. На прикладі 60 з них ми пояснюємо, чому це відбувається.

1-3Словом, все, що потребує фізичного відвідування магазинів та витрат часу на примірки, перегляд товару та переходи пішки з локації до локації. Нам дуже шкода Zara та Bershka, але їм краще працювати над своїм онлайн-магазином. Швидко, зручно і в дусі мілленіалів.

4-5Весь статусний особистий транспорт за шалені гроші втратить сенс. Інколи навіть кажуть, що мілленіали вбивають культ майна. Дійсно, який сенс купляти автівку чи небезпечний мотоцикл, якщо на ці ж гроші можна облітати всю планету? Навіть автомобільний бренд Scion, створений Toyota спеціально для мілленіалів, мілленіали вбили.

6-10І все, що допомагає людям прикидатися кращою версію себе. Мілленіали не хочуть витрачати час на зображення себе кращими в очах інших людей. Розуміння «статусу» у цього покоління викликає багато запитань та скепсису.

11-13Навіщо брускове мило, якщо є рідке. Навіщо паперові серветки, якщо існують ткані. Навіщо взагалі щось одноразове, якщо його можна замінити чимось майже вічним.

booksБачили, що попередні покоління зробили з манускриптами? Паперовим книжкам годі й чекати кращої долі. Кінотеатри зникнуть, бо всі будуть мати власні вдома. Трагічна доля чекає й серіали – спочатку мілленіали знищили велике кіно, далі знищать їх. Будуть дивитися 5-тихвилинні ролики у стрічці Facebook, щоб не витрачати час.

17-25(1)17-25(2)17-25(3)І навіть корки від вин знищать, бо ніхто не хоче носити із собою штопор. Мілленіали знищать наше уявлення про прийом їжі, саму їжу та її склад – все це занадто складно для нас. NASA вже пропонує зручне харчування з пакетиків і тюбиків – що може бути краще?

26-34(1)26-34(2)26-34(3)Коми потрібні ці умовні нормативи, якщо можна знайти собі роботу до душі та працювати 16 годин на день. Або зробити інноваційний стартап, продати його за шалені гроші та не працювати взагалі. Мілленіали – люди крайнощів: або 80 годин на тиждень на робочому місці, або ми не розуміємо, чому ми не Гоа.

35-39(1)35-39(2) (1)Зберігати гроші можна в скляній банці або в біткоїнах, навіть не знаємо, що краще. Кажуть, зараз міцнішає курс етеріуму. Сучасні банки не дуже лояльні до кредитування в криптовалютах, тому мілленіали сумніваються, чи є сенс в лояльності взагалі. Мілленіалів цікавить їхнє «тут і зараз», тож про пенсію й думати годі – хто піклується про старість, коли тривалість життя так збільшилася.

40-4243-46Мілленіали зрозуміли, що від шлюбу не залежить їхнє виживання, самостійність та суспільна важливість. Навіть сама структура «познайомитися-закохатися-зустрічатися-одружитися-народити дітей» ні на що не впливає – ні на якість стосунків, ні на благополуччя в житті. Тому це покоління відкинуло звичне розуміння сім’ї та кохання і насолоджується життям, поки маленькі Дитина-1 та Дитина-2 граються в саду.

47-50Навіщо переплачувати за ті речі, які ефективно планує Foursquare та TripAdvisor. Романтика походів та драйвова атмосфера фестивалів наразі цілковито перемагає «лінивий» відпочинок. Туризм – це про дослідження нових територій, а не маршрутів, створених агенціями для їхньої зручності.

51-55Тренажер TRX можна почепити навіть на дерево. З ним за декілька місяців ти виглядатимеш, ніби ти й сам морський піхотинець США, який придумав цей тренажер. А всі ці спортивні змагання та заняття – абсолютно безглузді, коли для йоги потрібен тільки м’який килимок. Справа вже не в самому спорті, а в філософії та стилі спортивного життя. Це більше не спосіб провести час. Це спосіб знайти однодумців.

56-60… Та все, що завгодно. Якщо нашу планету колись захоплять інопланетяни та прочитають заголовки в медіа, то вони подумають, ніби мілленіали – це покоління бездумних вбивць.

Якщо ж серйозно, усе, що відбувається, можна назвати словом «прогрес». Деякі речі поступаються зручності та швидкості. Сто років тому торговельні центр створили фурор в Америці, бо вони змінювали всі правила гри на ринку. Та навряд чи когось зараз можна таким здивувати.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

Чи сподобався вам цей матеріал?
  • Подобається
  • У захваті
  • чудово
  • Нічого собі
  • Сумно
  • Злість