workspace2

LinkedIn – це дуже корисна для кар’єри соцмережа, яка поки що не дуже популярна в Україні. Однак вона відома за кордоном, через неї часто шукають співробітників у міжнародних компаніях і навіть запрошують на навчання закордонні університети. Тож якщо хочеш зареєструватися там, але не знаєш, що написати про себе, то читай поради від Деніела Поттера.

Деніел Поттер разом із Grammarly проаналізував 750 найпопулярніших акаунтів, щоб зрозуміти, що робить людей цікавими для потенційних працедавців. Він також проаналізував багато профілів співробітників компаній Fortune 500 різних рівнів: від стажерів до директорів. Так вдалося виділити 5 основних правил.

Правило #1. Заповнюй кожну графу у своєму резюме

Заповнювати всі розділи резюме – важливо. Проте це робили тільки 42% співробітників початкового рівня, а менеджери й директори заповнювали все приблизно в половині випадків.

Ми припускаємо, що люди, які ігнорують повне заповнення профілю, роблять це тому, що або зайняті описом свого головного досвіду роботи, або чекають реальної необхідності її шукати, щоб правильно подати себе на сторінці. Насправді, незважаючи на досвід роботи, люди частіше заповнюють розділ про нього. Серед менеджерів про досвід розказують 65%, використовуючи для цього в середньому близько 192 слова на кожне згадане місце роботи.

Верхня частина твого профілю LinkedIn – це можливість узагальнити те, що маєш тепер, і справити враження за межами інших твоїх робіт. Старайся думати про це як про можливість відповісти на питання: «Що робить мене особливою кандидатурою для наступного кроку в кар’єрі?»

Вдалий вступ до профілю важливий, але він не обов’язково має вражати. Люди, які заповнили у своєму профілі верхню частину, в середньому використали всього 70-100 слів. Варто врахувати, що, хоч це поле допускає до 2 000 символів, відображатимуться тільки перші два рядки. Щоб побачити більше, читачам доведеться клікнути на нього, тому покажи свої найважливіші якості та досягнення у перших двох реченнях.

Цікава примітка: директори вживають значно більше слів з помилками в профілі резюме, ніж працівники початкового рівня, – за підрахунками, у відношенні 6 до 2. Чим пояснюється це ставлення до орфографії серед директорів – загадка.

workspace5

Реклама

Правило #2. Пиши професійною мовою

Директори використовують більше бізнес-термінів.

Кожна професія має свої унікальні словесні скорочення, які використовують, щоб зручно спілкуватися між собою. У цей самий час намагання розширити аудиторію за допомогою загальновживаної лексики може викликати неминучі проблеми для людей у спільній з тобою галузі. В LinkedIn, використовуючи професійні слова, можна подати сигнал: «Колеги, я теж серед вас».

Порівнюючи список 100 найбільш поширених термінів, ми виявили, що директори використовують утричі більше робочих висловів, ніж працівники початкового рівня. Менеджери, відповідно, посередині.

Найпоширенішим прикладом, який підходив людям усіх трьох рівнів досвіду, було слово «лідер», а до загальної робочої лексики також належать: стратегічні рішення, інноваційний, ROI (коефіцієнт прибутковості). Працівники початкового рівня, намагаючись краще представити себе в профілі, вживають слова, що популярні серед менеджерів. А директори зазвичай ставлять перед собою велику відповідальність за бюджет, тому особливо підкреслюють рівень прибутковості.

«Ці терміни допомагають рекрутерам легко шукати і знаходити кваліфікованих кандидатів на посади в LinkedIn», – розказує Анджела Ріттер, фахівчиня з підбору персоналу Grammarly, що переглядає понад 200 резюме на тиждень. «Спілкування мовою бізнесу в профілі дуже важливе, але треба бути готовими говорити про власний досвід своїми словами».

workspace1

Правило #3. Завжди розказуй про себе

Наш аналіз показав, що чим вища позиція в компанії, тим довша назва посади. Тому працівники початкового рівня пишуть приблизно три слова в назві посади, менеджери – чотири, а директори – аж до шести.

Ця закономірність стосується кількох сотень резюме, і вона також стосується вже згаданого загального блоку на початку профілю. Початківці, які заповнювали цю графу, використали в середньому близько 70 слів для опису себе, менеджери – 80, а директори – 97. Та ситуація трохи змінилася, коли стало потрібно описувати свої робочі обов’язки: менеджери вживали близько 192 слова в описі кожного місця роботи, директори – 169, а початківці – всього 106 слів. Причина цієї різниці очевидна: з часом у людей з’явилась можливість розказати трохи більше про власні досягнення та робочі обов’язки.

Зі свого боку Анджела Ріттер закликає недавніх випускників писати про свої успіхи: «Якщо твоя кар’єра тільки починається, розкажи про досвід стажування або роль лідера у школі на сторінці LinkedIn», – говорить вона. Про дипломи й нагороди варто казати доти, поки не матимеш досвіду принаймні з двох робочих місць. «Коли школа закінчена нещодавно, твої детально викладені досягнення в ній можуть відіграти значну роль при відборі на роботу. Це ще більше продемонструє твої ділові якості та багатозадачність».

Ще одне, що потрібно перевірити, коли зайдеш на свій обліковий запис LinkedIn, – передивитися назву профілю: чи не виглядає вона короткою або, можливо, занадто довгою? Ми виявили, що типовий заголовок профілю становить близько шести або семи слів для директорів.

Правило #4. Отримуй рекомендації

Працівники початкового рівня не використовують LinkedIn для рекомендацій: вони отримують незначну кількість рекомендацій, а самі дають їх ще менше. За підрахунками, початківці серед 750 профілів сумарно отримали близько 61 рекомендацію, менеджери випередили їх у чотири рази – з кількістю 277. Директори збільшили цю цифру майже вдвічі, отримавши 519 рекомендацій.

workspace3Така тенденція ще помітніша, коли йдеться про надання рекомендацій. Початківці, яких ми розглядали, дали лише 24 рекомендації, менеджери перевершили їх більш ніж у десять разів із результатом 267 рекомендацій. Директори перевершили початківців у понад двадцять разів: вони надали загалом 532 рекомендації.

Незважаючи на досвід роботи, чим більше рекомендацій дає користувач LinkedIn, тим більше може отримати. Щоб підвищити цінність резюме, просто потрібно дати декілька власних рекомендацій гідним колегам, а потім подивитися, хто з них поверне послугу.

Ти можеш просто попросити про рекомендації кількох знайомих людей. Якщо йдеш цим шляхом, спробуй написати ввічливий електронний лист (замість запиту, надісланого через LinkedIn). Лист важче проігнорувати.

Правило #5. Найкраще – спочатку

Перегляд нових вакансій – не похід на пікнік. Ці всі складання супровідних листів, очікування відповіді, нервова підготовка до інтерв’ю, пристосування до нової роботи – нелегкий шлях. Навіть оновлення профілю LinkedIn може стати тривожним клопотом, особливо якщо ця справа ігнорувалась цілий місяць або навіть півроку (і таке буває). Однак не є таємницею те, що справить хороше враження на рекрутера чи потенційних майбутніх колег. І добре, що в цьому є матеріали, які можуть допомогти.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

Чи сподобався вам цей матеріал?
  • Подобається
  • У захваті
  • чудово
  • Нічого собі
  • Сумно
  • Злість