pexels-photo-710744

На думку заступника міністра освіти Павла Хобзея, для того, щоб старшокласники могли обрати у профільній школі потрібний їм предмет для поглибленого вивчення, школа має мати достатню кількість учнів для 3–4 паралельний класів.

«Найбільша проблема в тому, що мережа шкіл, яка є зараз, не дає нам можливості організувати профільне навчання. У більш ніж третині шкіл у сільській місцевості є один 10-й клас, і в ньому навчаються не більше десяти учнів. Якщо кожен учень захоче вивчати інший предмет поглиблено, ми не можемо це зробити з фінансових причин.

Ми думаємо прописати в законі «Про загальну середню освіту», що в профільній школі повинно бути не менше 100 учнів, які навчаються у 10 класі. Тому, коли ми перейдемо до НУШ, мережа академічних ліцеїв повинна забезпечити мінімум 3-4 класи на паралелі. А це означає, що до 2027 року, чи 2023-го, треба створити окрему мережу профільних академічних ліцеїв – на зразок професійно-технічних ліцеїв. Це доволі складне завдання», – зазначив Хобзей.

Окрім того, заступник міністра розповів, що МОН мотивуватиме школи обирати природничий напрям. «Найперше треба забезпечити школи сучасним лабораторним обладнанням, щоб було цікаво вчитись. І, безумовно, добрими вчителями, що зараз є проблемою. Багато буде залежати від ринку праці», – додав він.

Нагадаємо, що пілотування інтегрованих курсів у старшій школі триватиме не менше двох років.

Фото: pexels.com

Реклама

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

Чи сподобався вам цей матеріал?
  • Подобається
  • У захваті
  • чудово
  • Нічого собі
  • Сумно
  • Злість