casers1

Будь креативним, вирішуй завдання від топ-менеджерів та починай роботу мрії

Якщо в університеті замало практичних знань, а сидіння над підручниками не дає розуміння реальних справ, спробуй кейси: це той випадок, коли хоч і навчаєшся на своєму досвіді, та не набиваєш ґулі й не ризикуєш майже нічим.

Кейс – це реальна робоча ситуація або проблема, яку треба розв’язати, підключивши свої теоретичні й практичні навички. Процес вирішення завдання більше схожий на проходження квесту, ніж на роботу: тут є суперництво, є дедлайни та перемоги командного духу.

В Україні кейси пропонує веб-платформа CASERS. Кожен з них має 2 етапи: півфінал і фінальна зустріч. На першому етапі зареєструватися може кожен охочий з будь-якого вишу. Як правило, цей етап передбачає особисті зустрічі з представниками компаній, бізнес-екскурсії чи онлайн-комунікацію через платформу.

На основі розроблених рішень до фіналу виходять 10 найкращих команд, їх обирає компанія-кейсодавець. Переможця визначають після особистої зустрічі чи скайп-дзвінка. Кожен кейс має свої бонуси для авторів найкращого рішення: грошові винагороди, стажування, запрошення на роботу, призи й сертифікати. А ще учасники отримують фідбек від компаній та можливість подальшої співпраці.

Саме в процесі цієї «гри» ти й навчаєшся: завдяки емоціям та азарту нова інформація запам’ятовується простіше. Цей принцип називається learning by doing: знань набуваєш, розв’язуючи завдання, тому навички, уже використані на практиці, легко адаптувати до реального життя.

Ще одна важлива ознака кейсів – відсутність одного рішення. Ти маєш багато варіантів розвитку подій, різних відповідей та виходів із заплутаних ситуацій, тому вчишся думати критично і бути креативним. А бонус у вирішенні кейсів – гнучкі навички, адже будь-яка командна робота – це насамперед спілкування й пошук спільних рішень. А якщо ж наважишся вирішувати кейс самостійно, то навчишся ще й грамотно презентувати результати роботи.

Для чого це компаніям?

На CASERS кейси розміщують самі компанії, навіть світового рівня. Для них це вигідно з трьох причин. По-перше, переможці кейсів відразу потрапляють «на олівець» до HR-команди компанії. Майбутні стажисти й працівники вже перевірені в роботі: про їхні сильні та слабкі сторони відомо заздалегідь, що значно спрощує процес підбору персоналу.

По-друге, запропоновані способи вирішення кейсів бувають свіжими, цікавими, а головне – дієвими, тому компанії часто використовують їх у своїй роботі.

casers2Ну й останнє, але від того не менш важливе, – внесок у розвиток освіти. Українські виші не дуже-то хвалять, та й далеко не всім випадає можливість змінити уявлення студентів про форми навчання. Компанії, що розміщують кейси, дають студентам уявлення про реальне професійне життя. Щодо викладачів, то вони дістають змогу використовувати кейси замість застарілих форматів курсових та рефератів, що робить їх менторами й консультантами.

На CASERS свої кейси вже розміщували «Делойт», «Метінвест», Cisco, «Філіп Морріс», «САН ІнБев», PZU, «Укрзолото», Vodafone, New Balance, Міністерство освіти і науки України, Харківська обласна державна адміністрація та інші.

Актуальні кейси

Кейс від «Креді Аґріколь»

(для студентів, які вивчають менеджемент, маркетинг, економіку, ІТ або веб-дизайн)

Завдання кейсу – розробити концепцію корпоративного каналу для співробітників банку.

Кейсери повинні уявити себе на посаді директора цифрового відділу банку і продумати функціонал, структуру й фішки корпоративного порталу, якими будуть користуватися понад дві тисячі українських співробітників компанії. Крім можливості працевлаштування, переможці щомісячно отримують стипендію в обсязі 4 000 гривень протягом року. По-особливому цікаво буде студентам нетехнічих спеціальностей, які хочуть спробувати себе в галузі ІТ-виробництва.

Дедлайн прийому рішень з кейсу – 1 квітня.

Кейс від дирекції з правового забезпечення групи «Метінвест»

Цей кейс для юристів передбачає ситуацію з реалізацією інвестиційного проекту із закупівлі обладнання для одного з підприємств групи і заснований на реальному досвіді «Метінвесту», доповненому деякими симуляціями.

Учасники мають проаналізувати ситуацію, надати свої коментарі у форматі юридичного висновку, вказати ризики для клієнта і юридично необґрунтовані дії будь-якої зі сторін процесу.

Дедлайн прийому рішень з кейсу – 15 квітня.

casers3Такі кейси покликані створити місток між бізнесом, академічним університетським середовищем і владою. Якщо з першими двома категоріями все зрозуміло, то з боку влади підтримку надає МОН: нещодавно міністерство разом з Інститутом модернізації змісту освіти внесли кейси від CASERS до рекомендацій для викладачів освітніх програм.

Слідкувати за появою нових кейсів можна на офіцінійних сторінках платформи у «Фейсбуку» та «Інстаграмі».

Ми написали цей текст за підтримкою CASERS – головної кейс-спільноти України. Платформа є корисною для:

  • студентів, які можуть випробувати свої сили у вирішенні реальних кейсів;
  • викладачів та представників вишів, які можуть зробити процес навчання цікавішим і кориснішим;
  • представників бізнесу – ті отримають свіжий погляд на власні завдання та продемонструють соціальну відповідальність компанії.

CASERS – переможець першого конкурсу IT-проектів у сфері е-демократії EGAP Challenge у межах програми EGAP, яку виконує «Фонд “Східна Європа”».

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

Чи сподобався вам цей матеріал?
  • Подобається
  • У захваті
  • чудово
  • Нічого собі
  • Сумно
  • Злість