stacy-wyss-702-unsplash (1)

За 2018 рік художній музей Лувр у Парижі відвідало 10,2 мільйона людей. Це найбільший показник серед усіх музеїв образотворчого мистецтва в світі.

Однією з причин такого успіху став вихід кліпу на пісню Apeshit Beyonce та Jay-Z, який був знятий в Луврі. Ролик переглянули понад 150 мільйонів разів на Youtube. Після цього музей створив спеціальний гід по місцях, які були показані в відео.

У порівнянні з минулим роком відвідуваність музею зросла на 25% — 10,2 мільйони людей проти 8,2 мільйонів. Крім того, 75% відвідувачів – іноземці. Результат 2018 року став найкращим в історії.

Співробітники Лувру відзначають, що музей нарешті оговтатися від терористочної атаки Парижа в 2015 році, після якої відвідуваність спала.

Також найпопулярнішими музеями після Лувру стали Національний музей Китаю у Пекіні й Національний музей авіації й космонавтики у Вашингтоні.

Нагадаємо, у Швеції з’явився музей огидних страв.

Фото: unsplash

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

Чи сподобався вам цей матеріал?
  • Подобається
  • У захваті
  • чудово
  • Нічого собі
  • Сумно
  • Злість